افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + ویدیو یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟
سرخط خبرها

نظر مشترک پیشکسوتان درباره برد استقلال| امید به آینده

  • کد خبر: ۴۹۱۵۳
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
نظر مشترک پیشکسوتان درباره برد استقلال| امید به آینده
اغلب پیشکسوتان باشگاه استقلال نسبت به آینده این تیم ابراز امیدواری کرده اند. آن ها براین باورند که برد در هفته اول می تواند متضمن موفقیت های بعدی باشد.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، اغلب پیشکسوتان استقلال پیروزی در ایستگاه اول لیگ بیستم را برای استقلال نقطه امیدوار کننده ای می دانند. بهتاش فریبا که همواره کنار استقلال بوده تحلیل خود از این بازی را این گونه بیان می کند:« فوتبال بازی لحظه ها است. استقلال هم توانست از موقعیت هایی که در اختیارش قرار می گیرد نهایت بهره با ببرد. همیشه گفته ام تیمی که توانایی استفاده از زمان هایی را داشته باشد که توپ دراختیارش است می تواند برد یک بازی را مال خود کند. استقلال درست درزمان هایی که صاحب توپ بود گل زد و اجازه نداد موقعیت هایش از بین برود.» فریبا این برد را در ایستگاه اول مهم می داند:« پیروزی در بازی اول به لحاظ روانی مهم است. اگر این روند ادامه داشته باشد استقلال می تواند برای رسیدن به قهرمانی لیگ شانس داشته باشد. البته لیگ بسیار پرفراز ونشیب است ونباید از حالا تیمی را مدعی قطعی دانست یا برای تیمی به کلی قطع امید کرد. زمان نشان خواهد داد که تیم ها در چه سطحی قرار دارند اما می توانم با اطمینان بگویم استقلال یکی از تیم های خوب این فصل خواهد بود که شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت.»

***

 ستار همدانی، سرپرست سابق این تیم درباره برد در بازی اول می گوید:« دربازی اول شرح وظایف بازیکنان کاملاً مشخص بود و امیدوارم آنها سرعت بازی خود را کمی افزایش دهند. در اولین مسابقه طبیعی بود که بازیکنان شرایط لازم را پیدا نکرده باشند، اما بازی به بازی بهتر می‌شوند. با این حال آنها به خوبی در قالب تاکتیکی تیم جای گرفته بودند.» همدانی حضور مربیان جوان را در کادر فنی اثر گذار می داند:« کنار مرفاوی و فکری مربیان باتجربه، حنیف عمران‌زاده و آرش برهانی حضور دارند که از لحاظ سنی به بازیکنان نزدیک هستند و می‌توانند ارتباط خوبی میان کادر فنی و بازیکنان ایجاد کنند. فکر می‌کنم استقلال پس از سال‌ها صاحب کادر فنی خوبی شده است، کادری که می‌تواند سال‌ها برای استقلال افتخارآفرینی کند.»

***

 مهدی امیرآبادی نیز برد استقلال مقابل مس رفسنجان را ستوده و این پیروزی را به فال نیک گرفته است. او نیز درتحلیل خود از این بازی می گوید:« بازی خوبی انجام شد و خوشبختانه بازی اول که خیلی مهم است را با برد شروع کردند. این برد روحیه‌ساز بود و خوشحالم هستم که استقلال توانست 3 امتیاز را بگیرد. چون این 3 امتیاز اهمیت دارد و استقلال می تواند از همین جا بنای قهرمانی خود در لیگ بیستم را بچیند. امیدوارم بازیکنان جدید استقلال هم به ترکیب اضافه شوند و آنها به تیم ما کمک کنند تا شاهد فوتبال هجومی از تیم باشیم. در بازی مقابل مس رفسنجان نقاط ضعف وجود داشت و مثلاً در خط دفاعی ناهماهنگی‌هایی به وجود آمد ولی فکری و عمران‌زاده خودشان مدافع بودند و قطعاً نقاط ضعف را برطرف خواهند کرد.» امیرآیادی به حضور بازیکنان جدید نیز اشاره ای دارد:« در بازی با مس جای آنها خالی بود. البته سال گذشته دست استقلال بسته بود و اگر بازیکنی مصدوم می‌شد خلاء او روی تیم اثر می‌گذاشت اما امسال بازیکنان جایگزین خوبی به تیم اضافه شده‌اند و این می‌تواند به سرمربی تیم کمک کند.»

***

مهدی فنونی زاده هم از برد استقلال خوشحال است. او می گوید:« بازیکنان استقلال نباید مغرور شوند. برد در بازی اول اهمیت دارد اما نباید بیش از حد بزرگ شود. استقلال باید در همه بازی ها همین طور باشد. چیزی که یک تیم را به قهرمانی می رساند اتحاد و انگیزه است. بنابراین استقلال باید این روحیه را درخود حفظ کند  واجازه ندهد حواشی روی آن تاثیرگذار باشد. امیدوارم این روند در بازی های بعد هم ادامه داشته باشد و استقلال در هفته های آتی هم به موفقیت برسد. استقلال بازی های سختی پیش رو دارد و باید با برنامه ریزی صحیح گام به تمام مسابقات بگذارد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->